پیش بسوی دشمن

رهبری:پدیده را باید در ابتدای ورود حتی قبل از ورود شناسایی کرد و با آن مقابله نمود.
جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ق.ظ

حرکت با چشم بند

حرکت شما در جهت خنثی سازی این هجمه خاموش چیست؟


نوشته شده توسط MOHAMMAD MOTTAQI
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

پیش بسوی دشمن

رهبری:پدیده را باید در ابتدای ورود حتی قبل از ورود شناسایی کرد و با آن مقابله نمود.

پیش بسوی دشمن

قصد داریم در این قسمت اهداف و افراد دشمن را شناسایی کرده و اذهان را نسبت به سلوک انها روشن کنیم.دشمنانی که رو در روی ما نیستند و این مسئولیت و حساسیت ما را بیشتر می کند.دشمنی که مخفی در لابه لای افکار و منازل ماست. دشمنی که با روی گشاده به استقبال ما می آید. پس همراه شوید با ما تا مقداری با پشت پرده ها آشنا شوید...

حرکت با چشم بند

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ق.ظ

  • همیشه و هر لحظه آماده خدعه و فریب و جنگ است. شب و روز در فکر است و محتوا تولید می کند.چشم از شما بر نمی دارد تا شما را از دینتان جدا کند.مثل اینکه آفریده شده است برای همین کار.از هر ابزاری که به فکر شما می رسد یا نمی رسد استفاده می کند‌.در وصف او کلام امیر المومنین روشن کننده است.در خطبه ۳۴ نهج البلاغه می فرماید: چشم دشمن برای حمله به شما خواب ندارد و شما در غفلت به سر می برید.
  • به گونه ای پیش آمده اند که حتی در خلوت و درون تنهایی ذهنتان حضور دارند.به شما مشورت می دهند.هدایتتان می کنند.در خرید٬ فروش٬ انتخاب ها٬ نحوه زندگی و صحبت کردن و... یاریتان می دهند بدون آنکه دعوتشان کرده باشی و یا خواسته باشی به شما کمک کنند. سعی می کنند در فضایی آرام و زیبا و صمیمی به شما نزدیک شوند آنهم به صورتی که شما متوجه این حرکت آرام و نرم نشوید و مقابلشان جبهه نگیرید. او شما را میبیند و شما او را حس می کنید.با اندکی تامل و دقت و توجه به اطراف خود به این موضوع پی خواهید برد.
  • ببینید محیط اطراف شما چقدر سنخیت دارد با آنچه آنها به عنوان ملاک خوبی و زیبایی مطرح میکنند.
  • ما لحظه به لحظه زیر بمباران تبلیغات آنها قرار گ فته ایم. نگاهی به اطراف خود بینداید.چقدر آرم و مارکهای متفاوت میبینید.حالا سری به خیابان بزنید.چه خبر است؟ بعد سری به مرکز خرید بزنید.
  • به گونه ای طراحی کرده اند که شما مجبورید آنچه آنها عرضه می کنند بخرید. این یعنی کنترل دنیا. بازار اگر در دست کسی قرار گیرد می تواند دنیا را با خود همراه کند.با فرهنگ خود و با آداب خود آشنا کند. و این یعنی تغییر.یعنی تحت تاثیر دشمن بودن.یعنی در زمین او بازی کردن.
  • در آخر یعنی شکست...
حرکت شما در جهت خنثی سازی این هجمه خاموش چیست؟
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۷
MOHAMMAD MOTTAQI

نظرات  (۲)

حرکت بنده به نوع خود بی حرکتی است بله.
۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۳۶ حرکت با کس بند مادرت
این پیام جالب بود اما کس مادر و خواهر شما بهتر است
 امام ره ک س

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی