پیش بسوی دشمن

رهبری:پدیده را باید در ابتدای ورود حتی قبل از ورود شناسایی کرد و با آن مقابله نمود.
پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ق.ظ

شناسایی افراد دشمن *امید خلیلی تجریشی:مجری *

امید خلیلی تجریشی:مجری                       

امید خلیلی تجریشی متولد ۴ فروردین ۱۳۶۲ در دربند تهران می‌باشد. وی مجری شبکه من و تو۱است. او بانام طغرل هم در برنامه بفرمایید شام شناخته می‌شود.                          

اصلیت او تجریشی است و تا ۷ سالگی در آنجا زندگی کرد در ۱۴ سالگی به خواسته پدرش از ایران خارج شد و به ایتالیا رفت. ۱ سال و نیم در سوئیس زندگی کرد و بعد به لندن رفت.

فوتبال  باشگاهی در سطح  نوجوانان  بازی کرد، هم  در ایران، هم  در سوئیس و هم در لندن اما هیچ وقت نتوانست به آروزیش که فوتبالیست حرفه‌ایی شدن بود برسد، چرا که در یک بازی  مچ پای  چپش  از ۲ ناحیه شکست  و مجبور به ترکفوتبال شد. پس از آن در رشتهٔ تحصیلی بازیگری و هنرهای نمایشی مشغول فعالیت شد و به دنبال آرزوی دومش که بازیگری بود رفت و هشت سال تئاتر کار کرد و در آخر با تلویزیون من و تو آشنا شد

پیامی در صفحه فیس بوک شخصی  امید خلیلی  با این مضمون منتشر گردید:

درود بر شما دوستان عزیزم به راستی نمیدونم چگونه خوشحالیم رو بازگو کنم، بایدبه شما دوستان یه خبری رو بدم من و تیام تونستیم تولندن به صورت قانونی با هم ازدواج کنیم . من هم نام خودم رو از امید به تینا تغییر دادم البته این پیشنهاد تیام بود، خیلی جای شما خالی بود یه پارتی کوتاه هم گرفتیم . واقعا خیلی خوشحالم که من و تیام نخستین کسانی هستیم که میان همکارامون تو شبکه رابطه مون رو قانونی و رسمی کردیم                                                                    



نوشته شده توسط MOHAMMAD MOTTAQI
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

پیش بسوی دشمن

رهبری:پدیده را باید در ابتدای ورود حتی قبل از ورود شناسایی کرد و با آن مقابله نمود.

پیش بسوی دشمن

قصد داریم در این قسمت اهداف و افراد دشمن را شناسایی کرده و اذهان را نسبت به سلوک انها روشن کنیم.دشمنانی که رو در روی ما نیستند و این مسئولیت و حساسیت ما را بیشتر می کند.دشمنی که مخفی در لابه لای افکار و منازل ماست. دشمنی که با روی گشاده به استقبال ما می آید. پس همراه شوید با ما تا مقداری با پشت پرده ها آشنا شوید...

شناسایی افراد دشمن *امید خلیلی تجریشی:مجری *

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ق.ظ

امید خلیلی تجریشی:مجری                       

امید خلیلی تجریشی متولد ۴ فروردین ۱۳۶۲ در دربند تهران می‌باشد. وی مجری شبکه من و تو۱است. او بانام طغرل هم در برنامه بفرمایید شام شناخته می‌شود.                          

اصلیت او تجریشی است و تا ۷ سالگی در آنجا زندگی کرد در ۱۴ سالگی به خواسته پدرش از ایران خارج شد و به ایتالیا رفت. ۱ سال و نیم در سوئیس زندگی کرد و بعد به لندن رفت.

فوتبال  باشگاهی در سطح  نوجوانان  بازی کرد، هم  در ایران، هم  در سوئیس و هم در لندن اما هیچ وقت نتوانست به آروزیش که فوتبالیست حرفه‌ایی شدن بود برسد، چرا که در یک بازی  مچ پای  چپش  از ۲ ناحیه شکست  و مجبور به ترکفوتبال شد. پس از آن در رشتهٔ تحصیلی بازیگری و هنرهای نمایشی مشغول فعالیت شد و به دنبال آرزوی دومش که بازیگری بود رفت و هشت سال تئاتر کار کرد و در آخر با تلویزیون من و تو آشنا شد

پیامی در صفحه فیس بوک شخصی  امید خلیلی  با این مضمون منتشر گردید:

درود بر شما دوستان عزیزم به راستی نمیدونم چگونه خوشحالیم رو بازگو کنم، بایدبه شما دوستان یه خبری رو بدم من و تیام تونستیم تولندن به صورت قانونی با هم ازدواج کنیم . من هم نام خودم رو از امید به تینا تغییر دادم البته این پیشنهاد تیام بود، خیلی جای شما خالی بود یه پارتی کوتاه هم گرفتیم . واقعا خیلی خوشحالم که من و تیام نخستین کسانی هستیم که میان همکارامون تو شبکه رابطه مون رو قانونی و رسمی کردیم                                                                    

نظرات  (۲)

خدا نابودت کنه آشغال هوس باز بااین کثیف کاری که رواج دادی واز خوشحالی از خدا میخام جزای بی بندوباریتو در این دنیا بده حالم ازت بهم میخوره .راستی حیوانای درشت اندام را هم امتحانی بکن شاید سیر بشی
آشغال کثیف بی ناموس هر غلطی که میکردید چرا پخش کردید تا جوانان یاد بگیرن مادر جنده امیدوارم این پیام به دستت برسه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی